Search

Iskustva kolega koji su nakon završene InIn akademije zasnovali radni odnos u Sagi

 

„Prijavio sam se slučajno, s obzirom da mi je bila potrebna praksa da bih završio fakultet, ne očekujući da ću biti primljen. Bio sam prijatno iznenađen kada sam prošao eliminacione krugove. Nakon što sam primljen na akademiju, imao sam ideju kako bi to moglo da izgleda, ali u praksi ona je prevazišla sva moja očekivanja. I naravno, mislim da sam ostvario sjajan rezultat jer sam dobio prvo praksu, a 1. jula sam potpisao i ugovor za posao. Kroz akademiju sam naučio dosta stvari i mislim da je ovo pravi način da se dođe do posla. Praktično sam odmah po završetku fakulteta počeo da radim u struci, što je u Srbiji retka situacija.“

Ognjen Predić,
Inženjer za uvođenje sistema,
Sektor za CC&CRM rešenja, Saga

 

„Lepo je videti da neko pošteno zapošljava u Srbiji, jer mnogi ljudi su imali loša iskustva tog tipa. Dobar je osećaj kada te pozovu prvo na intervju, pa na obuku, pa procene da si dobar i da to vrednuju na pravi način. Sama akademija bila je odlično osmišljena i svi ljudi koji su nas intervjuisali bili su prijatni, stručni i vrlo korektni u svakom smislu, tako da je sve prošlo iznenađujuće dobro.

Kada sam se prijavio nisam znao tačno šta Saga radi, ali mi je bio zanimljiv konkurs i rešio sam da pokušam. Završio sam fakultet koji nije vezan za IT, a pošto me ta oblast interesuje, prekvalifikovao sam se pohađajući Microsoft kurseve. Akademija mi je pomogla da proširim svoje znanje i, s obzirom da sam na kraju dobio i posao, ispalo je baš fino.“

Nikola Dodić,
Inženjer za uvođenje sistema,
Sektor za CC&CRM rešenja, Saga

* * *

MOGUĆE JE!

Polaznici koji uspešno završe OBUKU dobijaju SERTIFIKAT, a najbolji i POSAO!

Pozivamo vas da se prijavite za InIn akademiju. U vremenu kada se svako znanje skupo plaća mi želimo da pomognemo ljudima koji su voljni da nauče nešto novo. Organizujemo besplatnu obuku koja će iznedriti sertifikovane stručnjake za podršku Interactive Intelligence kontakt centara. Najboljim polaznicima nudimo i POSAO na projektima u zemlji i inostranstvu.

Kako postati polaznik i završiti InIn akademiju?

  • Prijava (1. – 17. decembar 2015. godine)
  • Selekcija kandidata (18. decembar 2015. – 31. januar 2016. godine) – obavlja se u tri kruga (psihološki test, stručni test i provera engleskog jezika, intervju)
  • Teoretski deo nastave (1. februar – 31. mart 2016. godine) – obezbeđena je potrebna literatura, kao i laboratorija za učenje i vežbu, uz konsultacije sa sertifikovanim InIn stručnjacima iz Sage
  • Testiranje (31. mart 2016. godine) – svi kandidati koji polože test dobijaju mogućnost da nastave besplatnu praktičnu obuku
  • Praksa u Sagi (1. april – 31. jun 2016. godine) - praksa u realnom poslovnom okruženju, uz mentorstvo iskusnih kolega iz Sage
  • Evaluacija – Po završetku prakse organizujemo proveru stečenog teoretskog i praktičnog znanja
  • Angažovanje – Svi koji završe obuku dobiće sertifikat, a najbolji polaznici i posao u Sagi kao članovi tima na projektima implementacije i održavanja InIn kontakt centara

Zašto se prijaviti na InIn akademiju?

  • Nudimo vam mogućnost da steknete znanje u brzo rastućoj oblasti, sa stalnom potrebom za kvalitetnim kadrom
  • Obuka je besplatna - svi koji uspešno završe obuku dobijaju sertifikat koji potvrđuje njihovo znanje
  • Najbolji polaznici dobijaju i POSAO
  • Termini obuke su fleksibilni – možete je uskladiti prema svojim obavezama (posao ili redovno studiranje)

Potrebni preduslovi (minimalno dva od navedenih):

  • Osnovno poznavanje Windows Server okruženja
  • Osnovno poznavanje Microsoft razvojnog okruženja (Visual Studio, .NET)
  • Osnovno poznavanje sistema relacionih baza podataka i praktično iskustvo u radu sa Microsoft SQL serverom ili Oracle
  • Osnovno poznavanje najmanje jednog od sledećih programskih jezika: C#, VB, Java
  • Osnovno poznavanje mrežne arhitekture (LAN, WAN)
  • Osnovno poznavanje TCP/IP protokola

Poznavanje engleskog jezika je obavezno. Poznavanje još jekog stranog jezika je poželjno.

O kompaniji Interactive Intelligence

Interactive Intelligence (InIn) je vodeći svetski proizvođač kontakt centara. Osnovan je 1994. godine u SAD-u, a danas poseduje predstavništva u više od 35 država u svetu. Njihovi kontakt centri nalaze se u preko 6000 kompanija u više od 100 država. Od ostalih proizvođača kontakt centara Inin se razlikuje po tome što je uspeo da u jednom rešenju objedini sve kanale komunikacije koje jedna organizacija može da ima. Njihov kontakt centar je prepoznatljiv i po fleksibilnosti integracije sa sistemima drugih proizvođača, kao i po mogućnosti prilagođavanja rešenja konkretnim potrebama. InIn rešenje prati IT trendove, pa je njihove kontakt centre moguće koristiti i kao SaaS (rešenje hostovano na serverima izvan kompanije), ili u cloud okruženju.

Interactive Intelligence je prepoznao Sagu kao jednog od vodećih partnera i konsultanta na evropskom kontinentu. Sa iskustvom dužim od 10 godina do sada smo bili angažovani na više od 30 instalacija širom sveta (region bivše Jugoslavije, Holandija, Emirati Izrael, Francuska…). Porast obima poslovanja otvorio je prostor za obuku novih stručnjaka sa ciljem njihovog osposobljavanja da se samostalno bave implementacijom i podrškom za InIn kontakt centar rešenja. S tim ciljem, organizujemo besplatnu InIn akademiju koja će polaznicima obezbediti stručno znanje i potpuno ih osposobiti za angažovanje na InIn projektima, kako u zemlji, tako i u inostranstvu.