Da li je digitalna revolucija pretnja ili šansa? Ona je i jedno i drugo, naročito u slučaju banaka i finansijskih institucija. Banke i finansijske institucije koriste digitalne tehnologije kako bi osvežile zastarelu mrežu filijala i ponudile mobilna i prilagođena rešenja njihovim korisnicima. Ali digitalna revolucija takođe povećava konkurenciju u sektoru, otvarajući tržište bankarstva igračima koji dolaze iz maloprodaje, telekomunikacija i IT-ja.

Banke i finansijske institucije su pod većim nadzorom, zbog oštrijih propisa. Niske marže su novi industrijski standard, jer klijenti ne žele da plaćaju naknadu za osnovne usluge i konkurencija tako raste. Osim finansijskih institucija, startupovi, trgovinski lanci, telekomunikacije i IT multinacionalne kompanije imaju svoja rešenja za online, mobilno i beskontaktno plaćanje.

Banka budućnosti oslanja se na omni kanale. Banke i finansijske institucije moraju da unaprede svoje poslovanje, smanjenjem administrativnih troškova i smanjenjem naknada za usluge, dok su još uvek u stanju da oduševe kupce prilagođenim uslugama on-line i u modernim filijalama. Igrači u bankarstvu se takođe podstiču da razvijaju nove poslovne modele i upuste u neistražena tržišta.

Otvori galeriju
Da li imate neka pitanja? Kontaktirajte nas