Digitalna revolucija je otvorila eru osiguranja zasnovanog na upotrebi. Brokeri u osiguranju mogu da izvuku informacije iz odevnih tehnologija, pametnih uređaja i saobraćajne telematike kako bi kreirali jedinstvene ponude za svoje klijente. Digitalizacija na radnim mestima u brokerskim kućama je takođe pojednostavila obradu zahteva za osiguranjem i opremila prodavce osiguranja neophodnim alatima za kontekstualno savetovanje i prodajne smernice u realnom vremenu bez papira.

Brokerske kuće su pod većim nadzorom, zahvaljujući oštrijim propisima. Profitabilnost u oblasti osiguranja je takođe pod kontrolom, jer su kamatne stope ostale niske, a konkurencija postala jaka. Nova demografija društva, sa bogatim „bejbi bumerima“ koji dolaze, i tehnički i budžetski svesnom Y generacijom koja dolazi, takođe predstavlja svoje izazove i pozive na veće promene unutar brokerskih kuća.

Osiguravajuće kompanije imaju šansu da mlađe klijente privuku praćenjem njihovog stila vožnje, sporta kojim se bave, prenosivih i pametnih uređaja, i onima koji vode uravnotežen i zdrav život da ponude životna premium osiguranja i naknade. Informacione i komunikacione tehnologije (IKT) su takođe proširile ulogu virtuelnog posredovanja i omogućile zaposlenima koja rade prodaju osiguranja da rade kako proaktivno, tako i reaktivno. 

Otvori galeriju
Da li imate neka pitanja? Kontaktirajte nas