Digitalna revolucija je pojednostavali i zakomplikovala trgovinsku delatnost. S jedne strane, prodavci dolaze do većeg broja potrošača održavanjem jakog prisustva na internetu i stvaranjem online prodavnice. S druge strane, upravljanje zalihama i porudžbinama proizvoda sada predstavlja veći izazov uvođenjem višestrukih prodajnih kanala. Uspešni trgovci uspostavljaju lični odnos sa svojim kupcima, nudeći im ugodno i jednostavno iskustvo kupovine na prodajnim kanalima.

Prodavci se suočavaju sa povećanjem obima prodaje uz smanjenje marži. Da bi opstali u izuzetno konkurentnom tržištu, prodavci moraju da smanje troškove poslovanja, da zatvore skupe i zastarele prodavnice od cigle i maltera i ponude izvanredno korisničko iskustvo. Pristupačnost, mobilnost i inovativnost su najnovije popularne reči u oblasti trgovine.

Poznavanje svog kupca je najsigurniji put ka uspehu. Prodavci mogu da koriste digitalne tehnologije kao što su analiza kupaca i big data, kako bi otkrili i pratili želje svojih potrošača. Isticanjem ekoloških i društveno odgovornih praksi na društvenim medijima i putem online marketinških kampanja, trgovci grade poverenje i stiču lojalne kupce.

Otvori galeriju
Da li imate neka pitanja? Kontaktirajte nas