Pretraga

Vesti, 26. septembar 2016

New Frontier Slovenia učesnik konferencije "Cutting Edge of Digital Mind" u Ljubljani

New Frontier Slovenia je učestvovala na konferenciji Cutting Edge of Digital Mind, koju je u Ljubljani organizovao Center of Business Exellence i Ekonnomski fakultet Univerziteta u Ljubljani. Učesnicima konferencije, direktorima, menadžerima i IT profesionalcima naglašena je važnost digitalne transformacije, kao i njenog suštinskog razumevanja.

New Frontier Slovenia je aktivno učestvovala u radionici “Kako da se okruženje pripremi za digitalne inovacije”, a njen gost na konferenciji bio je Vuk Kosovac, Izvršni direktor za strategiju i marketing u Societe Generale Srbija.

Mi smo partneri sa NFG već deset godina i činjenica da konstantno širimo našu saradnju dosta govori o njoj. Kao partneru, moj zadatak je da ih podržim kada je to potrebno. Na ličnom nivou, biti gost na ovakvoj konferenciji otvara mogućnost za upoznavanje novih ljudi i za razmenu znanja“, rekao je Vuk Kosovac tokom posete događaju koji je održan u Nacionalnoj galeriji Slovenije. U cilju uspešnog prevazilaženja izazova digitalne transformacije, na konferenciji su predstavljeni moderni trendovi na polju uvećanja korisničke vrednosti, digitalnih poslovnih procesa i digitalnih proizvoda, a predstavljeni su mnogi važni domaći i strani inovativni poslovni modeli.

Neki od uvaženih govornika na konferenciji bili su Milana Ognjenović, Menadžer za marketing strategiju iz Telenora Srbija, Davor Tremac, direktor Uber-a u Hrvatskoj, Džejn Sanli, Purple Cubed CEO, Harald R. Iz Raec iz IoT40 Systems AG-a u Cirihu, Nikolas Dimitriadis, sa Sheffield International Faculty u Srbiji, Karlos M. DaSilva, University of Applied Sciences u Švajcarskoj i Vuk Kosovac, Izvršni direktor za strategiju i marketing u Societe Generale Srbija. Oni su predstavili trendove razvoja i tehničke komponente koje stoje iza izraza kao što su Big Data, Internet of Things, ili Industrija 4.0, kao i kakve su njihove implikacije na poslovanje.

„Mi moramo da kreiramo proizvode koji su našim klijentima jednostavni za upotrebu“, naglasio je Vuk Kosovac dok je objašnjavao kako funkcioniše digitalna poslovnica u Societe Generale Srbija. On je rekao da je veoma bitno da budemo svesni KPI-eva od online prodaje! „Mi smo multikanalna banka i klijent može da odabere sopstveni kanal“ rekao je Kosovac i naznačio važnost dizajniranja korisničkog interfejsa zajedno sa klijentima, kao i njihovo uključivanje tokom testiranja okruženja u procesa prelaska na digitalno poslovanje. „Iako je Srbija još uvek nedovoljno razvijeno tržište, mi već imamo povećanje od 104% aktivnih e-korisnika, povećanje do 30% u online prodaji u odnosu na klasičnu prodaju u poslovnicama i povećanje do 10% online zajmova i sve to u periodu od šest meseci.“ Iz regulartorne perspektive i dalje postoje neki izazovi, koji zahtevaju aktivnu, ili čak i proaktivnu ulogu zakonodavnog okruženja. “Mi moramo da kreiramo regulative”, rekao je Kosovac.

Veliku pažnju privukla je radionica koju je organizovala New Frontier Slovenia pod nazivom „Kako postaviti okruženje za digitalne inovacije“. Domaćini radionice bili su Gašper Fečur, CEO New Frontier Slovenia, Gregor Bierent, Direktor iz NFG, kao i Eldar Banjica, CEO NF Innova. Učesnike su najviše zanimali koraci u implementaciji digitalnog poslovanja, naročito u oblastima kao što su bankarstvo, osiguranje, automobilska industrija, maloprodaja i nekretnine. Pomenuti domaćini objasnili su im da je najvažnije da izgrade poverenje i da se suoče sa problemima koje imaju njihovi korisnici. „Uber je uradio odličan posao – njegov osnivač nije mogao da dođe do taksija kada mu je to bilo potrebno, pa je osmislio najbolji način kako da zaobiđe taj problem“, rekao je Gašper Fečur. Eldar Banjica je predstavio projekat Rumunske banke koja je uz podršku New Frontiera kreirala potpuno novi korisnički ugođaj i kulturu. „Mnogo puta se desilo da u okviru kompanije nedostaje znanje i umeće i to je razlog zašto mi uspostavljamo inovativno okruženje, gde su dozvoljene greške, ali i gde se takođe kreiraju i rezultati.“ Zajedno sa učesnicima domaćini su prošli različite scenarije prelaska na digitalno poslovanje i kada su na kraju upitani šta misle, da li je to dobra ili loša stvar, mišljenja su bila podeljena. Ali jedna stvar je bila jasna – Inovacije ne mogu da se zaustave.

Povratak na: Vesti