Finansijska industrija je jedna od prvih koje je digitalna transformacija promenila, zato što su korisnici postali više zahtevni i promene u njihovom ponašanja su uticale na to da im se banke i ostale finansijske institucije brzo prilagođavaju. Prve promene su se desile u delu brige o korisnicima, što je dalje vodilo ka daljoj automatizaciji procesa. Drugo, pojavili su se i fintech kompanije koje su naterale banke da izađu iz svoje zone komfora i da počnu tu „digitalnu igru“. Neki najbolji primeri digitalnih banaka kao što su DBS Singapurska banka ili Tatra banka iz Slovačke, govore da digitalno stečeni korisnici donose mnogo više prihoda od novih korisnika koji su to postali na fizičkim lokacijama banke, i da biti digitalna banka podrazumeva digitalizaciju svih nivoa, od frontend-a do backend-a, tako da se digitalne banke oslanjaju upravo na AI.
Kako se danas sve vrti oko korisnika, a najveću grupu korisnika finansijskih institucija uglavnom čine milenijalci (ili će uskoro činiti), kompanije treba da budu svesne činjenice da će upravo milenijalci držati najveći deo svetskog bogatstva, da oni mnogo brže menjaju banke, kao i način komunikacije sa kompanija. Kako svetske analize pokazuju da već 60% milenijalaca koristi chatbotove, a da je 70% njih doživelo pozitivno iskustvo, predstavili smo kanadskom tržištu važnost ovih činjenica i kako Weaver može da im pomogne kao sveobuhvatni kanal komunikacije koji dovodi do novih korisnika, kao i do povećanog zadovoljstva kod postojećih.