Objavljeno: 23. 1. 2018 in Vesti i događaji

Implementirali smo prvi Enterprise bot u Srbiji

Reprodukcija video snimka
Otvori galeriju

Aplikacija je inovativna ne samo na domaćem, već i na međunarodnom tržištu. Za razliku od ostalih komunikacionih rešenja, koja već postoje na našem tržištu, a koja su bazirana na takozvanoj „menijem vođenoj komunikaciji“ (eng. „decision tree“), rešenje Raiffeisen banke predstavlja takozvani „enterprise bot“, koji funkcioniše na bazi veštačke inteligencije i zasnovan je na potpunom razumevanju prirodnog jezika.

Naše softversko rešenje Weaver, prikuplja komunikaciju sa integrisanih kanala, pruža definisani set usluga i automatski odgovara na poruke putem ChatBota, ili redirektuje zahtev na kontakt centar. Upravo ovo rešenje je implementirano u Raiffeisen banci. Reč je o potpuno novoj i jedinstvenoj bankarskoj usluzi na domaćem tržištu – platforma preko koje klijenti mogu da komunikaciju sa bankom, a bazirana je na veštačkoj inteligenciji. Reč je o softverskom rešenju koje je simbolično nazvano REA (Raiffeisen Electronic Assistant), a za koje je specijalno dizajniran ženski lik androida. Korisnici, to jest klijenti Raiffeisen banke, kao i oni koji to još uvek nisu, sve mogućnosti platforme mogu da koriste na vrlo jednostavan način – slanjem poruke REA-i (odnosno Raiffeisen banci) preko Facebook Messengera ili Vibera. Na ovaj način mogu da postave bilo koje pitanje u vezi sa uslugama i proizvodima banke, pronađu najbližu filijalu i bankomat ili dobiju neku drugu relevantnu podršku i to 24 časa sedam dana u nedelji, veoma brzo, sa svog mobilnog telefona ili računara.

Sama konverzacija između REA-e i klijenta odvija se na srpskom ili engleskom jeziku, interaktivno i veoma nalikuje komunikaciji između dvoje ljudi. Budući da je zasnovana na veštačkoj inteligenciji, vremenom će obim pruženih informacija biti sve veći, a usluga koju će REA biti u mogućnosti da pruži će biti sve kompleksnija. Građani će moći da obave i složenije transakcije, zakažu sastanak ili dobiju bankarsku uslugu bez posete filijali, komunikacijom sa bankom putem svog mobilnog uređaja ili računara. „Zahvaljujući platformi koja je integrisana sa sistemima unutar banke, REA može korisniku da pruži personalizovanu informaciju, nalik razgovoru sa zaposlenim u kontakt centru banke“, ističe Petar Jovanović, zamenik predsednika Izvršnog odbora Raiffeisen banke.

Aplikacija je inovativna ne samo na domaćem, već i na međunarodnom tržištu, a za razliku od ostalih komunikacionih rešenja koja već postoje na našem tržištu, a koja su bazirana na takozvanoj „menijem vođenoj komunikaciji“ (decision tree), rešenje Raiffeisen banke predstavlja takozvani enterprise bot, koji funkcioniše na bazi veštačke inteligencije i zasnovan je na potpunom razumevanju prirodnog jezika. Važno je naglasiti da, iako se odvija na pomenuta dva najčešća kanala za komunikaciju, REA je istovremeno potpuno nezavisna od njih i „živi“ u Raiffeisen banci. U narednom periodu će klijenti biti u mogućnosti da sa REA-om komuniciraju i putem ostalih popularnih komunikacionih platformi.

Kapitalni softverski projekti u javnom sektoru, uvrstili su nas u red prvih takmaca u razvoju posebnih i sopstvenih softverskih rešenja – čiji je notifikaciona platforma, Weaver, sastavni deo.

Dugogodišnju saradnju i veoma dobar poslovni odnos sa Raiffeisen bankom, na obostrano zadovoljstvo, nastavljamo ovim tehnološki naprednim koracima.

U ponedeljak 22.01.2018. godine održana je konferencija za štampu povodom nove bankarske usluge Raiffeisen banke, gde su novinari mogli da čuju iz prve ruke sve o REA-i i testiraju ovaj inovativni proizvod. Na vrhu ove vesti možete pogledati reportažu TV Prva ili putem ovog linka.

Da li imate neka pitanja? Kontaktirajte nas